FANDOM

Nie jest to gra RPG, od razu uprzedzam. Chodzi tu o to, że 6 (może być max. sześciu graczy) wojowników walczy ze sobą. Każdy z nich wybiera sobie żywioł i tym samym również grupę do której należy (Ogień, Woda i Ziemia kontra Kamień, Powietrze i Lód). Gracze trafiają na jedną z sześciu dostępnych aren. Każdy z graczy zaczyna na tym samym poziomie mocy - jako McToranin. Kiedy gracz zabije przeciwnika zmienia formę i przechodzi na wyższy poziom mocy.

Poziomy mocy u poszczególnych kolorów Edytuj

Czerwień: Kapura, Jala, Turaga Vakama, Toa Tahu Mata, Tahnok Va, Tahnok, Toa Tahu Nuva, Takua, Jaller, Tahnok - Kal, Turahk, Nuhrii, Nuurakh, Toa Vakama Metru, Rahaga Norik, Vohtarak, Toa Vakama Hordika, Balta, Hakann, Toa Jaller Inika, Kalmah, Toa Jaller Mahri, Radiak, Antroz, Toa Tahu Nuva Mistika, Raanu, Malum, Ackar, Toa Tahu Mata Stars.

Błękit: Maku, Hahli, Turaga Nokama, Toa Gali Mata, Gahlok Va, Gahlok, Toa Gali Nuva, Hahli, Macku, Gahlok - Kal, Guurahk, Vhisola, Bordakh, Toa Nokama Metru, Rahaga Gaaki, Boggarak, Toa Nokama Hordika, Dalu, Vezok, Toa Hahli Inika, Takadox, Toa Hahli Mahri, Gavla, Vamprah, Toa Gali Nuva Mistika, Berix, Tarix, Kiina, Nektann.

Zieleń: Tamaru, Kongu, Turaga Matau, Toa Lewa Mata, Lehvak Va, Lehvak, Toa Lewa Nuva, Kongu, Tamaru, Lehvak - Kal, Lerahk, Orkahm, Vorzakh, Toa Matau Metru, Rahaga Iruini, Keelerak, Toa Matau Hordika, Piruk, Zaktan, Toa Kongu Inika, Ehlek, Toa Kongu Mahri, Tanma, Toa Lewa Nuva Phantoka, Gorast, Tarduk, Gresh, Vastus, Toa Gresh.

Brąz: Hafu, Huki, Turaga Onewa, Toa Pohatu Mata, Pahrak Va, Pahrak, Toa Pohatu Nuva, Hewkii, Hafu, Pahrak - Kal, Panrahk, Akhmou, Zadakh, Toa Onewa Metru, Rahaga Pouks, Roporak, Toa Onewa Hordika, Velika, Reidak, Toa Hewkii Inika, Carapar, Toa Hewkii Mahri, Photok, Toa Pohatu Nuva Phantoka, Bitil, Zesk, Vorox, Mata Nui, Zirahk.

Czerń: Taipu, Onepu, Turaga Whenua, Toa Onua Mata, Nuhvok Va, Nuhvok, Toa Onua Nuva, Taipu, Onepu, Nuhvok - Kal, Vorahk, Tehutti, Rorzakh, Toa Whenua Metru, Rahaga Bomonga, Oohnorak, Toa Whenua Hordika, Garan, Avak, Toa Nuparu Inika, Mantax, Toa Nuparu Mahri, Kirop, Chirox, Toa Onua Nuva Mistika, Atakus, Skrall, Stronius, Skrall.

Biel: Kopeke, Matoro, Turaga Nuju, Toa Kopaka Mata, Kohrak Va, Kohrak, Toa Kopaka Nuva, Matoro, Kopeke, Kohrak - Kal, Kurahk, Ehrye, Keerakh, Toa Nuju Metru, Rahaga Kualus, Suukorak, Toa Nuju Hordika, Kazi, Thok, Toa Matoro Inika, Pridak, Toa Matoro Mahri, Solek, Toa Kopaka Nuva Phantoka, Krika, Metus, Strakk, Gelu, Toa Takanuva.

Po zabiciu wroga będąc na maksymalnym poziomie mocy, jako awans można wybrać jednego z tytanów (bez pojazdów).

Zapisy Edytuj

Kolor:

Miserix666Edytuj

Kolor:Biel

Pepper (Masz coś do mnie???) 10:11, cze 30, 2010 (UTC) Edytuj

Kolor:Czerwień

Vezok999 17:16, cze 30, 2010 (UTC)Edytuj

Czerń

Mantu7 17:36, cze 30, 2010 (UTC)Edytuj

Zieleń

Gresiu 06:46, lip 3, 2010 (UTC)Edytuj

Brąz

Panrahk17 12:10, lip 8, 2010 (UTC)Edytuj

Brąz