FANDOM

AutorEdytuj

Tahu7

FabułaEdytuj

Kilkadziesiąt milonów lat przed Rozpadem. Na nienazwanej planecie pojawiają sie pierwsze formy życia. Rozpoczyna sie ewolucja, którą przerywa uderzenie asteroidy. Po tym wydarzeniu ewolucja rozpoczyna się na nowo... Powstają trzy nowe gatunki: Famderoiny, Wegony i Ronareusy oraz miliony glonów i prostych organizmów. Zaczyna się ewolucyjny wyścig... Ten który dojdzie do jego mety, zostanie panem galaktyki.

GatunkiEdytuj

GrywalneEdytuj

Famderoiny-roślinożerne stworzenia. Ich pazury są najsłabsze, ale ich opancerzenie jest największe ze wszystkich gatunków. Mają kolor biały. Cechuje ich smukła sylwetka, dzięki czemu są średnio szybcy.

Wegony-drapieżniki polujące w grupie. Posiadają średnie pazury i najmniejsze opancerzenie, ale rekompeksują to trzymaniem sie w grupie. Mają kolor białawo-zielonkawy. Są najszybsi.

Ronareusy- prawdziwi kanibale. Są najwięksi ze wszystkich istot. Posiadają najdłuższe pazury i średnie opancerzenie, ale małą szybkość. Ich kolor to czerwony z elementami czarnego.

Wszystkie grywalne rasy cechuje posiadanie kończyn oraz wygląd miniaturowego stwora.

NiedostępneEdytuj

WodaEdytuj

Ceranus navaraneus-najsłabsze komórki. Są bezbronne, dlatego łatwo je zjeść.

Ceranus divikinitus-ulepszone komórki Ceranus navaraneus. Z tyłu posiadają dwa kolce.

Miniaton-mały, lecz niebezpieczny stworek. Jego śmiercionośne kolce wbijają sie w ciała agresora.

Truciciel-groźny organizm, który pluje trucizną.

Nidigoretus vademecun-najsilniejszy spotykany przeciwnik. Razi elektrycznością, nabija na swe ostre kolce i jednocześnie zatruwa agresorów.

StwórEdytuj

Miniaton-ewolucja uczyniła z nich maszyny do zabijania. Ich kolce są dłuższe i liczniejsze, w dodatku Miniatonom przybyły szpony. Na początku najsilniejszy spotykany przeciwnik, potem można go używać do nabijania expa.

Jeżominiaton-ulepszony Miniaton. Nazwa mówi sama za siebie. Jego kolce są tak śmiercionośne, że zwierzęcy odkrywcy tracą życie w walce z nim od razu. Na szczęście występuje tylko w Jeżowych Gorach (oprócz eventu "Jeżominiatony atakują!").

Ceranus divikinitus-te stworki posiadają tylko trzy kolce, i to w dodatku z tyłu (sic!). Można je więc łatwo ubić.

Tajemniczy olbrzym-ogromny zwierz, którego większość stworów zna tylko z legend starszych. Święty Graal łowców olbrzymów.

EtapyEdytuj

1. Woda

2. Stwór

3. Plemię

4. Mała cywilizacja

5. Zaawansowana cywilizacja

6. Kosmos

ZapisyEdytuj

Wzór:

Imię:

Gatunek:

Atut: [walka, odkrywanie i zaprzyjaźnianie się]

Etap: [na początku woda]

Exp: [na początku 0]

Zdrowie: [Famderoiny 16, Wegony 12, Ronareusy 14]

BaarkEdytuj

Imię: Baark

Gatunek: Wegon

Atut: Walka

Etap: Woda

Exp: 4

Zdrowie: 12

CeahEdytuj

Imię: Ceah

Gatunek: Ronareus

Atut: Odkrywanie

Etap: Woda

Exp: 10

Zdrowie: 9

MoranEdytuj

Imię: Moran

Gatunek: Famderoin

Atut: Odkrywanie

Etap: Woda

Exp: 0

Zdrowie: 16

DawiaEdytuj

Imię: Dawia

Gatunek: Famderoin

Atut: Zaprzyjaźnianie się

Etap: Woda

Exp: 0

Zdrowie: 7

GreaxEdytuj

Imię: Greax

Gatunek: Wegon

Atut: Zaprzyjaźnianie się

Etap: woda

Exp: 0

Zdrowie: 12

Akcja gryEdytuj

Baark-Wykluwasz się z jaja. W pobliżu jest całe stado Wegonów. Nagle podpływa do ciebie Ceranus navaraneus.

Ceah-Wychodzisz z jaja w kształcie kamienia. Po jakimś czasie podpływa dociebie starszy brat, niestety ciężko ranny.

Moran-Po kilkuminutowym rozbijaniu skorupy jaja wreszcie udaje ci się wyjść. W pobliżu rośnie duża roślina.

Zjadam Ceranus navaraneus i płynę szukać kolejnych ofiar. Baark

Atakuję brata ciosem. Ceah

Podpływam do rośliny i zaczynam ją obgryzać. Moran

Baark-Dopływasz do liczącego pięćdziesięciu drapieżnych ryb stada.

Ceah-Brat jest zmęczony, a rana zadana przez ciebie mocno krwawi. Po zadaniu mu ostatniego ciosu wreszcie pada martwy. W nagrodę otrzymujesz 10 expa.

Moran-Roślina jest smakowita. Niestety, za nią znajduje się wielki Mozazaur...

Dawia-Wykluwasz się z jaja. W pobliżu jest twój brat, Moran. Zajada się wielką rośliną.

Uciekam przed siebie. Baark

Płynę wyżej, chcąc wystawić głowę ponad wodę. Ceah

Odpływam i wydaję dźwięk alarmujący resztę stada. Moran

Płynę za Moranem. Dawia

Baark-Za tobą płynie pięć drapieżnych ryb. To będzie śmiertelna walka...

Ceah-Udaje ci się wystawić głowę ponad powierzchnię wody. Niestety, nagle na twoją głowę rzuca się ptak. Cudem unikasz śmierci, ale twoje zdrowie sie zmniejsza.

Moran-Reszta stada słyszy twoje odgłosy. Najsilniejsi przyjmują postawę defensywną, a resztą ucieka do jaskini. Wygląda na to, że rozpocznie się krwawa bitwa...

Dawia-Jesteś zmuszona do ucieczki. Przez jakiś czas się opierasz, ale w końcu płyniesz do jaskini. Niestety, wpadasz wprost na Truciciela.

Przyjmuję postawę ofensywną i w szale atakuję pazurami. Baark

Odpływam do swojego gniazda. Ceah

Wypływam z jaskini i atakuję Mozazaura w bok. Moran

Zadaję grad ciosów Trucicielowi, w celu zatłuczenia go. Dawia

Baark-Ryby otrzymują obrażenia, ale próbują cię pogryźć. Ty odpierasz ich ataki, lecz to niewiele daje.

Ceah-W twoim gnieździe jest mnóstwo Ceranus diviktinitus.

Moran-Zostajesz odtracony silnym uderzeniem płetwą. Potem obserwujesz, jak po twoich towarzyszach pozostają krwawiące zwłoki. Szykuje się rychły koniec twojego gatunku.

Dawia-Od jadu Truciciela dostajesz bólu głowy. Jednak nie poddajesz się i po dłuższej walce Truciciel jest martwy. Nagle Mozazaur łapie cię paszczą i rzuca w skałę. Otrzymujesz poważną ranę.

Greax-Wychodzisz z jajka, nagle jakiś olbrzym uderza cię płetwą i płyniesz z prądem. Jesteś oszołomiony. Po 6 minutach lądujesz w rafie. W pobliżu leży wielka ryba, podobna do koralowca, lecz zdradzają ją duże i wyłupiaste oczy. To będzie test przetrwania, za który otrzymasz dużo doświadczenia.

Przyjmuję bardziej taktyczną postawę, wycofując się na pobliskie wzgórze. Baark

Atakuję Ceranus diviktinitus i zjadam jednego. Ceah

Wrzeszczę: "NIEEEE!!!!!!!!!!!", po czym każę tym, którzy jeszcze żyją, uciekać. Moran

Próbuję zlizać ranę. Dawia

Oddalam się od ryby i szukam jakiegoś źródła pożywienia (koralowiec to sam szkielet, więc zbyt pożywny raczej nie jest) - Greax

Baark-Drapieżne ryby są sprytniejsze, niż myślałeś. Zaczynają cię ścigać, a po trzech kwadransach gonitwy i walki o przetrwanie uderzają w dużą rybę, która je pożera. Za twój trud zdobywasz 4 pedeki, lecz długa ucieczka powoduje wyczerpanie.

Ceah-Zjadasz Ceranus diviktinitus, ale jego ziomkowie rzucają się w pogoń. Po szybkim uciekaniu przed nimi widzisz rozpaczliwą walkę Famderoinów z Mozazaurem.

Moran-Twoi pobratymcy słuchają twych rozkazów. Nagle zauważasz Ronareusa przyglądającego się wszystkiemu.

Dawia-Regenerujesz się nieco. Zauważasz Ronareusa patrzącego na akcję ewakuacyjną zarządzoną przez brata.

Greax-Znajdujesz tylko kilka małży. Jesteś najedzony.