FANDOM

FabułaEdytuj

W Alternatywnym Wszechświecie Imperium Toa wybucha ostatnie, wyjątkowo potężne powstanie. Tuyet każe skonstruować armię golemów bojowych w 3000 kopiach oraz broń masowej zagłady. Tymczasem rebelianci utworzyli broń działającą na sztuczne protodermis.

Po wielu potyczkach i większych bitwach Imperium Toa było zrujnowane. Armia golemów została zdziesiątkowana. Załamana Tuyet rozkazała stworzyć kolejną armię... armię ulepszonych Toa cienia.

RozdziałyEdytuj

Rozdział 2: Egzamin-Po zakończeniu treningu musisz zdać egzamin. Najpierw musisz pokonać 3 groźne bestie, później masz dogonić uciekiniera. Na końcu odbywasz pojedynek z tenerem.

Rozdział 3: Przetrwanie w górach-Podczas wyprawy w kierunku stolicy Imperium Toa zostajecie zaskoczeni przez lawinę, która tarasuje drogę w kierunku celu. Musicie przeżyć, dopóki nie wydostaniecie sie z tego więzienia. Jest tu najwięcej losowych spotkań obok "Finałowej bitwy", bo aż 120.

Rozdział 4: W niewoli-Zostajecie napadnięci przez łowców niewolników! Musicie prędko się wydostać z powozu wożącego świeże dostawy niewolników. Losowych spotkań raczej nie ma, no może poza dosyć dużą walką z wilkami wykupionymi od właścicieli areny.

Rozdział 5: Bagna Śmierci-Podczas jazdy konno zostajecie zapędzeni przez żołnierzy Tuyet na groźne bagna. Jeśli szybko się nie wydostaniecie z tego mrocznego więzienia, nastąpi efektowny koniec w paszczy gigantycznego węża mokradłowego.

Rozdział 6: Posiłki-Dowiadujecie się, ze sojusznicy są w ciężkiej sytuacji. Zaskoczyli ich Toa cienia, gdy maszerowali w kierunku Ciemnej Przystani-ważnego punktu oporu Imperium Toa. Wy musicie się do nich dostać i pomóc oblegać Ciemną Przystać.

Rozdział 7: Za krew i honor!-W końcu rozpoczyna się bitwa pod Ciemną Przystanią. Wojskami wroga dowodzi Handron, jeden z elitarnych Vakhi. Na końcu rozdziału rozstajecie się i dołączacie do jednej z czterech organizacji: Magów Promienia, Paladynów, Partyzanckiego Legionu Obrońców lub Łowców Toa.

Rozdział 9: Już zbliża się zwycięstwo!-Po wykonaniu swoich zadań bohaterowie znów sie spotykają. Wreszcie nadszedł czas na ostateczne obalenie tyranii Tuyet. Podczas wyprawy należy wykazać się zmysłem strategicznym oraz niebywałą odwagą, gdyż droga nie jest raczej usłana różami... niestety.

OrganizacjeEdytuj

Paladyni-zakon kapłanów-wojowników. Paladyni władają częściowo światłem. Dobrze walczą mieczem, ale nie lubią broni obuchowej. Członkowie tej organizacji są wyżsi od innych rebeliantów dzięki specjalnemu pancerzowi. Paladynami mogą być wyłącznie magowie-wojownicy i kapłani.

Partyzancki Legion Obrońców-organizacja skupiająca Matoran, posiadająca dość zaawansowaną technologię. Są wśród nich mistycy, ale nie tak potężni jak Magowie Promienia. Do Partyzanckiego Legionu Obrońców mogą należeć wojownicy i obrońcy.

Magowie Promienia-Matoranie wykorzystujący magię - zastępstwo dla mocy elementarnych. Ich siła napędowa to Promień - pradawna moc, którą mogą posiąść tylko uprawnione osoby. Do magów Promienia mogą dołączyć tylko magowie-wojownicy i mistycy.

Łowcy Toa-bezlitośni zabójcy wszystkich, którzy mają coś wspólnego z Tuyet. Używają lekkiego oręża: sztyletów, toporków miotanych, a czasem strzelają z kuszy. Mogą być nimi łowcy i najemnicy.