PG3 (PlayGames3) to konsola do gier z gry Zniszczona Wyspa.

Znane Gry Edytuj

Można wpisywać inne!

Heavy Weapon Edytuj

Heavy Weapon to Wojenna. Jesteś Jallerem, Kongu, Nuparu, Hahli, Matoro, Onepu lub Hewkii. Wybierasz kolor czołgu. Walczysz z Makuta i Rahi. Gra jest na 4 graczy.

Plants vs. Zombies Edytuj

Plants vs. Zombies to gra zręcznościowa. Jest 6 planszy: Dwór, Las, Jaskinia, Jezioro, Góry i Wulkan. Musisz bronić Roślinami Matoran przed Zombi. Gra jest na 1 gracza.

Makuta Attacks! Edytuj

Makuta Atacks to gra przygodowa. Jesteś dowolnym Bioniclem, i musisz walczyć z Makuta. Są 4 Miejsca: Jaskinia, Ocean, Wulkan i Góry Lodowe. Gra jest na 3 graczy.

Travel in Wilderness Edytuj

Travel in Wilderness to gra przygodowa. Jesteś wymyślonym Bioniclem. Musisz bronić Zesków, podróżować po Pustkowiu. Musisz pokonać Lorda Zesków, by ocalić Pustkowie od niewoli Lorda Zesków. Gra jest na 4 graczy.

Travel in Wilderness 2 Edytuj

Travel in Wilderness 2 to gra przygodowa. Jesteś wymyślonym Bioniclem Po pokonaniu Lorda Zesków, Lord Zesków jest już dobrym dowódcą. Później dowiadujesz się o portalu. Gra jest na 4 graczy.

Travel in Wilderness 3: Grand Challenge Edytuj

Travel in Wilderness 3: Grand Challenge to gra przygodowa. Jesteś wymyślonym Bioniclem. Pustkowie zostaje zaatakowane Goa'ldów. Okazuje się że wszyscy pojawiają się na Ziemi a Pustkowie eksploduje. Trzeba dotrzeć do SGC, by razem z SG-1 zniszczyć Goa'ldów. Gra jest na 4 graczy.

Toa vs. MakutaEdytuj

Toa vs. Makuta to gra przygodowa. Możesz stworzyć swoją postać jako Toa lub Makuta. Masz za zadanie pokonać przeciwnika. Gra jest do 12 osób. Możliwa jest gra na drużyny(od 2 do 6 osób, tylko z jednego rodzaju, nie może być w jednej drużynie Toa i Makuta). Toa Cienia są dobrzy. Jest 6 dostępnych map - Mata Nui(1 poziom), Metru Nui(2 p.), Artahka(3 p., później 4), Artidax(4 p., później 5), Daxia(5 p., później 6) i Karzahni(6 p., później 7). Dostępną bronią są katany, włócznia i miecz. Nie ma Miotaczy. Kanohi są dowolne. Zdolności specjalne to rentgen, odzysk energii i ulepszanie na jakiś czas(kilka minut, zazwyczaj 3 minuty) swojej mocy. Twoim zadaniem jest szukać przeciwnika, zniszczyć go, po drodze zbierać różne przedmioty. Potem musisz znaleźć Teleporter i przejść nim do następnego poziomu. Po przejściu poziomu odblokowujesz następny.

Toa vs. Makuta 2 - The Second BattleEdytuj

Toa vs. Makuta 2 to gra przygodowa. Tak jak w 1, tworzysz swojego Toa lub Makuta, jednak dostępne są nowe możliwości - nowe miejsca(dodano Karda Nui jako 3 poziom, Odinę jako 8 poziom i Xia jako 9 poziom), nową broń(dodano bumerangi, sztylety i maczugi). Podczas walki jest także publiczność - Toa, Makuta, Matoranie, Rahi i Mroczni Łowcy, a także Glatorianie i Agori(pojawiają się po rozpoczęciu walki). Możesz zabierać broń przeciwnikowi.

Toa vs. Makuta 3 - The Final BattleEdytuj

Toa vs. Makuta 3 to gra przygodowa. Oprócz rzeczy z 1 i 2 są nowe miejsca(Zakaz, 9 poziom, Odina - 10 poziom i Stelt - 11 poziom), i nowa broń(topory, haki, tarcze, młoty, łańcuchy, czekany, trójzęby, przecinaki, obrotowe ostrza, kosy, z miotaczy - Kanoka, Rhotuka, Zamor, Cordak, Midak, Duchów Nynrah, Thornax). W grze po jej przejściu pojawiają się Matoran co ci dziękują za zniszczenie Makuta, lub Teridax, który ci dziękuje za pomoc w jego planie.

Hero Factory: We build HeroesEdytuj

Hero Factory: We build Heroes to gra przygodowa. Jesteś dowolnym Bioniclem, i musisz stworzyć wymyślonego nowego członka Drużyny Alpha, którym później jesteś. Musisz obronić Cyber Nui przed złoczyńcami. Na końcu walczysz z Rau Vaorixem (nowym dowódcą złoczyńców). Gra jest na 8 graczy. Do gry są dodawane bezprzewodowe pady (za darmo).

Hero Factory II: Rau Vaorix RevengeEdytuj

Hero Factory II: Rau Vaorix Revenge to gra przygodowa. Musisz znowu zniszczyć Rau Vaorixa. Po zniszczeniu wroga z 1 części, Rau Vaorix chce się zemścić. Zamierza zniszczyć wiele planet, a jedną z nich to Spherus Magna! Musisz obronić wiele planet. Po uratowaniu, jest walka na Spherus Magna, z Rau Vaorixem. Gra jest na 8 graczy. Tak jak w jedynce, do gry są dodawane pady.

Great Bionicle ChallengeEdytuj

Great Bionicle Challenge to uniwersalna gra stwo0rzona przez początkujące studio Artakha Productions. W grze mieści się wiele trybów rozgrywki jak np. wyścigi czy walka 1 vs. 1. W kampanii dla jednego gracza przeżywamy całe 10 lat historii Bionicle. Są również tryby wyścigu, wyżej wspomniana walk 1 vs. 1 oraz tryb kooperacji lub bitwy. Dokładniejsze informacje podane zostaną na www.artakha-productions.net/greatbioniclechallenge

Karawana do wiosekEdytuj

Jest to gra przygodowa.Wybierasz Glatorianina lub Agori i jeżdzisz karawaną.Jest pięć poziomów.Na pierwszym szukasz towaru który możesz przewieźć.Na poziomach 2-4 dostarczasz towar do wiosek Tesara,Vulcanus,Tajun,Iconox.Walczysz tu także z przeciwnikami.Żeby gra nie była krótka, jeden poziom zajmuje około 7 godzin.Wobec tego każdy moment każdego poziomu po wyjściu z gry zapisuje się automatycznie i kiedy znowu grasz zaczynasz od zapisanego miejsca (dlaczego to takie długie? przeczytajcie sę przeprawę).

Ilość poziomów:pięć

Wiek: od 7 lat

Wrogowie:Voroksowie,Zeskowie,Skralle,Łowcy kości

Info: nie wiadomo, może zostanie napisany artykuł

Cena Edytuj

  • 1 056 Widgets
PG3

PlayGames 3 i gra Heavy Weapon