FANDOM

Toven jest Toa, który leciał na ptaku Gukko nad Movis-Nui. Ptak Gukko został zabity przez Nui-Rama, ale ty przeżyłeś. Musisz walczyc o przetrwanie na prawie niezamieszkanej wyspie.

SZUKAM GRACZA Edytuj

Ja się zgłaszam! Tahu7 08:22, kwi 3, 2011 (UTC)Nowy Tahu

Poziomy Edytuj

Aby wygrac grę, należy przejśc 12 niebezpiecznych poziomów.

Poziom 1 puszcza Edytuj

Musisz przejśc przez mroczny las do wioski, aby przeżyc. Co jakiś czas musisz walczyc z Rahi, budowac ochronę przed deszczem, zdobywac pożywienie i wodę. Jeśli przez 2 dni nic nie zjesz i nie wypijesz, umrzesz.

Poziom 2 misje Edytuj

Nieco trudniejszy poziom. Strażnicy wioski nie mają do ciebie zaufania, więc musisz wykonac dla nich kilka misji, np. wybicie 3 Muaka żyjących w pobliżu wioski.

Poziom 3 wioska Edytuj

Wreszcie w wiosce, jak przyjemnie, jak bezpiecznie...A jednak! Dowiedziałeś się, że na wioskę często napadają Rahi. Musisz bronic mieszkańców.

Poziom 4 góry Edytuj

Rahi porwały kilku Matoran, a ty wyruszasz na ratunek. Według Matoran gniazdo Żmij Zguby, które porwały ich przyjaciół, jest w górach. I ty musisz ich uratowac.

Poziom 5 wędrówka Edytuj

Po walce ze Żmijami Zguby silny wiatr porwał twoją mapę i nie wiesz, jak dojśc do wioski. Ten poziom jest bardzo podobny do poziomu 1, tylko trudniejszy.

Poziom 5 jezioro Edytuj

Na miejscu pewien Matoranin prosi cię o pomoc. Otóż pod pewnym jeziorem znajduje się wejscie do świątyni. Razem z Matoraninem wyruszasz do jeziora. Jak powstrzymac potwora z jeziora i dojśc do bramy-musisz już zdecydowac ty.

Poziom 6 świątynia Edytuj

Powstrzymałeś potwora. Wrota do światyni są przed tobą. Urzywasz mocy powietrza i tworzyc powietrze pod wodą. W świątyni musisz pokonac wiele niebezpieczeństw.

Poziom 7 medalion Edytuj

Odnaleźliście Medalion Initisa i wróciliście do wioski. Matoranin zauwarzył, że kiedyś w domu swego przyjaciela Ovinga widział jego drzewo genealogiczne, na którym widniało imię Intis. Jeśli Oving jest zpokrewniony z Intisem, może wie coś o medalinie. Niestey, Oving zaginął...

Oczywiście musisz go odnaleźc.

Poziom 9 tajemnica Intisa Edytuj

Odkryj sekret Intisa! Oving powiedział, co wiedział, a nie wiedział jednej rzeczy: po co Indisowi ten medalion? Wypytuj przechodniów, szukaj napisów na skałach, a odnajdziesz prawdę.

Poziom 10 szansa Edytuj

Teraz, kiedy znasz już cały sekret Intisa, wykorzystaj moc Medalionu do walki z Rahi, które w ostatnich dniach uwzięły się na Matoran.

Poziom 11 poseł Edytuj

Zwiadowcy zauwarzyli, że wszystkie Rahi z wyspy szykują się do ataku. Rada Matoran podjęła drstyczne i wyjątkowo niebezpieczny krok: wysyłają posła, który ma poprosic sąsiednie Metru Nui o bezpieczną eskortę do miasta, gdzie Rahi nie będą im przeszkadzac. Ty eskortujesz posła.

Poziom 12 ostateczna walka Edytuj

Posiłki z Metru Nui są w drodze. Wszystkie Rahi zaatakowały wioskę, a ty tym razem ty dowodzisz obroną. Musisz wytrwac pół godziny-ten poziom to piekło. Kiedy czas minie, pojawią się posiłki, niszcząc resztę Rahi, a ciebie i Matoran eskortując do Metru Nui.

Wreszcie dotarłeś tam, gdzie miałeś doleciec na ptaku Gukko.

ZACZYNAMY! Edytuj

No więc, Toven (Tahu7 :P) lecisz do Metru Nui. Czemu - nie wiem, nie obchodzi mnie to, to nie moja sprawa. Lecisz na ptaku Gukko. Gdy przelatujesz nad zalesioną wysepką, nagle spadasz z ptaka i lądujesz w puszczy. Patrzysz na miejsce, z którego spadłeś, i widzisz Gukko rozrywanego przez Nui-Rama...chowasz się w krzakach, a Nui-Rama zabiera martwą zdobycz. To tyle na początek.

Rozglądam się po okolicy. 77.253.172.21 17:05, kwi 4, 2011 (UTC)Nowy Tahu

Nic nie znajdujesz. Las jak las. Nic do jedzenia, ani żywej duszy. Aż nagle zobaczyłeś na jednym drzewie kilka owoców.

Przyglądam się drzewu, aby sprawdzić, czy nie siedzi na nim Rahi. Tahu7