Pustynia Korgaman
Autor
Edytuj

Paweł Ciołek

1.11.2010.

Zapisy rozpoczęte !

MapaEdytuj

Jedyne miejsca niezaznaczone na mapie to:Wzgórze Toa Piasku-na południe od Wioski Korgaman, Posąg Toa Vakamy-w centrum Wyspy Turaga, Skażony Staw-na północy Skażonej Dżungli i Wieża Graniczna-na wschodnim krańcu mapy.Istnieje także tajemnicze miejsce, znajdujące się w podziemiach Gór Tajemnic.

W sprawie wielkości:żeby lepiej znać geografię, zalecam kliknąć na grafikę, w ten sposób napisy będą bardziej widoczne.

FabułaEdytuj

Na pustynię nagle przybywają Makuta w niewiadomym celu.Tutejszym Matoranom, zwanym Korgamanami, nie podoba się to.Przeszukując swoje stare archiwa, odkrywają sposób na szybkie stworzenie armii-podają swym towarzyszom substancję, która zmienia ich w Toa.Niestety, kilku Matoran zdradza swych braci, zdradzając wszystko Makuta.Teraz wojna ogarnia całą krainę-od Skażonej Dżungli do Gór Tajemnic.

PostacieEdytuj

Każdy gracz wybiera sobie klasę.Oto dostępne zawody:

Piechur-piechurzy atakują z bliska i osłaniają innych przed atakami wroga.

Strzelec-strzelcy dobrze radzą sobie z walką dystansową, ale w walce z bliska są słabi.

Siłacz-siłacze nie walczą orężem, bo są wystarczająco silni bez niego.

Mistyk-mistycy nie walczą bronią, tylko czarami, a i tak są ważni w wielkich bitwach.

BrońEdytuj

Oto dostępna broń dla każdej klasy:

Piechur-tarcza, miecz, topór, granat, włócznia.

Strzelec-mała tarcza, miotacz, kusza, sztylet.

Siłacz-mała tarcza, rękawice bojowe, sztylet.

Mistyk-magiczna tarcza, magiczna laska.

Wyposażenie początkoweEdytuj

Piechur-tarcza treningowa, krótki miecz.

Strzelec-treningowa mała tarcza, słaby miotacz.

Siłacz-skórzane rękawice bojowe, krótki sztylet.

Mistyk-krótka magiczna laska.

SklepEdytuj

W sklepach można kupować:pożywienie, broń, przedmioty magiczne i środki transportu.Każdy oferowany przedmiot ma inną cenę i właściwości.

TransportEdytuj

Za pomocą środków transportu można dostać się do różnych miejsc szybciej.Dzielą się one na dwa rodzaje:rumaki i pojazdy.Pojazdy są zwykle droższe od rumaków, choć są też znacznie wytrzymalsze od nich.

System walkiEdytuj

System walki jest taki sam, jak w grze "Bitwa o Archipelag ".Różnica polega na tym, że szamani są zastąpieni przez mistyków, a wszystkie klasy walczą z równą siłą.

ProtodermisEdytuj

Protodermis jest wymagany do ulepszania swoich statystyk.Można go zdobyć wykonując zadania lub pokonując silnych przeciwników.

FormularzEdytuj

Imię:

Klasa:

Frakcja:

(do rozdania 24)

Atak:

Obrona:

Życie:

Inteligencja:

Doświadczenie:(na początku 0)

Honor:(na początku 0) (przyznawany za wyjątkowe czyny)

Wg:60

Protodermis:1

SerweryEdytuj

Gra nie odbywa się na tej stronie.Aby zagrać, należy przejść do serwera i stworzyć postać.Potem można zacząć grę.

Pustynia Korgaman:Serwer 1

==Edytuj

==Edytuj