"Rahi land" jest to gra "globalna".

Rahi land
Skrót Rl
Typ MMORPG
Autor Warox
Status Aktywna
Wersja 1.2.0

Prolog

Jest 3.000.000 lat przed powstaniem Mata Nui, na jednej z planet przy Spherus Magna, pojawiło się życie. I jedną z istot jesteś właśnie ty !

Mapa

Mapa Rl napisy

Miejsca

Miejsca nie zamieszczone na mapie :

  • Wzgórze władzy
  • Wioska Zapomnianych Makuta
  • Wioska Bio-Toa
  • Zatoka strachu
  • Mistyczne podziemie
  • Jaskinie złota, żelaza i srebra.
  • Kanion Duchów.
  • Ruini Kangaru.
  • Kopalnia Senesis.
  • Miasto łowców.
  • Miasto Separatystów.
  • Dolina przejść.

Światy

  • Kred (początkowy)
  • Spherus Magna
  • Aqateria (świat morski)
  • Lenderon (świat leśny)

Rasy

Podstawowe

  • Bio-Toa
  • Zapomnieni Makuta
  • Rahi (są tu tylko trzy najpopularniejsze rasy, oczywiście możesz być inną)
    • Krakery
    • Slumapy
    • Diakony

Dodatkowe

  • Łowcy
  • Protogori
  • Separatyści (Kongarowie)

Organizacje

Organizacje są zakładane przez graczy, gdy założyciel potwierdzi grupę, trafii na tą listę.

Toa Heroes- założyciel: Florex(Vezok999)

Zasady

  • Nie wolno przeklinać.
  • Trzeba często sprawdzać nowości i akcję gry.
  • Nie wolno kasować wiadomości innych.
  • Nie wolno obrażać innych graczy.
  • Założyciel gry ma zawsze rację.
  • Tylko założyciel może dodawać SP i Pd.

Aktualizacje

  • Pierwsza (1.1.0) - Odbyła się 1 Stycznia 2010 r.
  • Druga (1.1.1) - Odbyła się 1 Lutego 2010 r. Dodano świat Spherus Magna.
  • Trzecia (1.1.2) - Odbyła się 28 Lutego 2010 r. Dodany został świat Morski i Dżungla.
  • Peła druga wersja (1.2.0) - Odbędzie się 18 Kwietnia 2010 r. Dodany zostanie kreator herosów w którym można będzie stworzyć zarys postaci.
  • ? (1.?.?) - Odbędzie się ? ? ? r. Dodany będzie ?.

Ciekawostki

  • Tu należy dawać swoje zgłoszenia, a od aktualizacji 1.2 będzie można opisać swojej postaci.
  • Przedmioty do Rahi land można znaleźć tu.
  • Tu są wszystkie możliwe ulepszania postaci.
  • Rahi land jest podobna do MMORPG.
  • Gra będzie sprawdzana codziennie, przez większość dnia, ale główne sprawdzanie będzie 0 19:00 i jeżeli to możliwe to o 17:00.
  • Tu można znaleźć Chat Boxa (Shout Box).

Nowości

  • 30 Grudnia 2009
    • Do gry dołożono skróty, takie jak : SP, Pd, Pż, Pm.
    • Nowe miejsca.
  • 3 Stycznia 2010
    • Pojawiły się nowe ulepszenia.
    • W grze można spotkać nowe istoty.
  • 4 Stycznia 2010
  • 17 Stycznia 2010
    • Uwaga co miesiąc (lub 20) dyskusja będzie oczyszczana, ale się nie bójcie wszystko trafi do archiwum gry.
    • Pojawił się nowy system walki.
    • Można zdobywać umiejętności takie jak: tworzenie broni, mistrzowska walka bronią palną itp.
    • Osoby nie aktywne zostaną zmienione na kolor szary.
  • 18 Stycznia 2010
    • Z pewnych przyczyn już dziś gra została przeniesiona do archiwum.
    • Pojawiły się nowe miejsca.
    • Można spotkać Protogori (Proto Agori)
    • Po użyciu medalionu BM można stać się Protogori.
  • 6 Luty 2010
    • Jest możliwość przejścia do nowego świata Bara Magna.
    • Można stać się również Glatorianem.
  • 14 Luty 2010
    • Zmiana w rozdawaniu Pd. 10 za Rahi, 20 za wroga, 30 za zadanie, 40 za Ewolucję.
    • Dodano punkty ewolucji
    • Można tworzyć własne kombinacje walki i wstawaiać je tu
    • 28 Lutego gra zostanie przeniesiona do archiwum i zaktualizowana do 1.1.2.
  • 1 Kwietnia 2010
    • Od teraz można dostawać PE (Punkty Ewolucji) za czas gry ale również za naukę i czytanie różnych księg.
    • Wchodzą nowe przedmioty i miejsca.
  • 2 Kwietnia 2010
    • Od teraz można kupować przedmioty z obojętnie jakiego miejsca, wystarczy napisać: "Chce coś kupić w sklepie".
  • 11 Kwietnia 2010
    • Wraz z aktualizacją 1.2 zostaną wprowadzone nowe zasady dostawania SP, Pd, mocy i PE.