Upadłe czasy to gra MMORPG z Matoranami i Rahi w roli głównej.
Upadłe czasy-mapa

Mapa świata (sorry za rozdzielczość)

DaneEdytuj

Autor: tahu7

Aktualna wersja: 1.0.0.

Gracze: brak

FabułaEdytuj

Makuta się zemścili. Wysłali na Spherus Magna swoją ogromną armię, wspomaganą mocą ciemności. Zniszczyli cywilizację, zdziesiątkowali Toa, wybili Agori.

Teraz Matoranie powracają. Turaga Vakama i Nuju założyli miasto, skupiające wszystkich ocalałych z pogromu.

Niestety, Makuta Diigron zbudował twierdzę w pradawnej puszczy i tam, razem ze swoimi asystentami, eksperymentuje na Rahi. Następnie wysyła swoich zmutowanych podopiecznych do walki z Matoranami.

Dołącz do Matoran lub do zmodyfikowanej genetycznie armii Makuty i pokonaj wrogów!

FrakcjeEdytuj

Matoranie - są dosyć liczni, dodatkowo posiadają potężną technologię dzięki interwencji Turaga. Nieczęsto walczą, ale każdy z nich nosi przy sobie broń.

Zmutowane Rahi - dzięki eksperymentom Diigrona są inteligentniejsze, szybsze i bardziej zabójcze w walce. Niektóre z nich są wystarczająco inteligentne, aby dowodzić swoimi pobratymcami.

Dzikie Rahi - zwyczajne zwierzęta, które żyją pod wpływem insynktu. Nabrały jednak trochę inteligencji.

KlasyEdytuj

Na początku wybiera się klasę, jedną z dostępnych dla swojej rasy. Każda klasa ma 4 unikalne zdolności, w tym jedną pasywną. Po awansowaniu będzie można za Punkty Bohatera ulepszyć zdolność.

MatoranieEdytuj

ObrońcaEdytuj

Pragnienie zemsty (pasywna): Po utracie 75% punktów życia wartość ataku się podwaja, ale obrona zmniejsza się o 2.

Miecz Żywiołu: Broń nabiera mocy żywiołu posiadacza i zwiększa zadawane obrażenia o 15%, dodatkowo ataki mają efekt związany z żywiołem.

Obalenie: Zwala przeciwnika z nóg. Nie działa na płaskie Rahi.

Kamienna Tarcza: Obrona zwiększa się o 3. Zdolność trwa 10 minut.

ZwiadowcaEdytuj

Tropiciel (pasywna): Zwiększa szybkość na terenie roślinnym.

Granat pnączowy: Wybucha i oplatuje pobliskich przeciwników, o ile nie zrobią uniku.

Podwójny strzał: Zamiast jednej, zwiadowca może wystrzelić dwie strzały naraz.

Zabójczy nóż: Sztylet staje się toksyczny lub ognisty, dzięki czmeu ma dodatkowy efekt po zranieniu przeciwnika.

OsadnikEdytuj

Koneksje (pasywna): Możesz się dogadać z każdym Matoraninem.

Wspinaczka: Lepsze wspinanie się po skałach, będąc przy tym objuczony ekwipunkiem.

Strażnik miejski: Przyzywa strażnika miejskiego, który osłania cię aż do śmierci. Posiada tarczę oraz włócznię.

Błyskawiczna ucieczka: Natychmiast uciekasz z pola walki.

Zmutowane RahiEdytuj

PająkEdytuj

Leśny skakacz (pasywna): Szybciej i zwinniej skaczesz po drzewach.

Ciachnięcie: Zadaje 1 cios, podczas którego wartość Ataku zwiększa się o 2.

Ultraskok: Daleki skok, po którym można użyć Ciachnięcia z zabójczą siłą.

Oplątanie: Oplatujesz przeciwnika pajęczą siecią. Gdy w niej przebywa, jego zwinność zmniejsza się o połowę.

(Gra nadal w budowie.)